Per segon any consecutiu, la Fira ha coincidit amb la Castell-Bike, cursa de BTT popular que organitza el Club Esportiu ciclista de la localitat i en la que s’han inscrit 209 esportistes.

La cooperativa de Castelldans ha servit uns 1000 esmorzars, i també s’ha pogut visitar el molí i veure tot el procés d’elaboració de l’oli. De 10 a 14 hores hi ha hagut portes obertes al Museu del Pagès i del Món Rural, i així mateix, durant tot el cap de setmana, ha estat obert al públic l’Espai de Comandament de la Guerra Civil ubicat al Turó del Castell.

Diverses parades situades al carrer Sant Isidre oferien productes de proximitat i manualitats, així com d’oficis antics (ceramista, filadora, espelmer, papelaire, cistellera)

La Cooperativa s’ha mostrat molt satisfeta de les vendes de l’oli, uns 2.500 litres.

Categoria: Cultura