Del 23 al 25 de juny, Juneda celebra una nova edició del festival de punk-rock amb més renom, l’Antifa Rock, el que abans era l’històric Kalikenyo Rock. L’Associació Kalikenyo Rock, organitzadora del festival, va anunciar a través d’un comunicat a les xarxes socials que el popular concert canviava de nom.

L’última edició del festival es va fer el 2019, ja que, la pandèmia sanitària va fer impossible celebrar-ho, amb l’afegit dels desacords entre l’organització. 

Enguany, el festival s’ha reduït a tres dies i la primera nit, el 23 de juny, coincidirà amb la revetlla de Sant Joan.

Entre els grups que hi actuaran hi ha Non Servium, Segismundo Toxicómano, Kop, El Drogas, Animales Muertos i Kaos Urbano, entre altres. Com al Kalikenyo Rock, el festival es farà en un terreny als afores de Juneda i també hi haurà zones d’acampada. 

Categoria: Cultura