L’Associació de dones l’Esplendor de Castelldans, ha organitzat un berenar per aquest 25 de novembre, amb motiu del Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, amb la col·laboració de l’Ajuntament de la localitat, a la Sala de la Llar.
S’ha llegit el manifest institucional i a continuació les sòcies han repartit xocolata desfeta i coca entre els assistents.
Estava prevista també una sessió teatral gratuïta amb l’obra L’Auca del senyor Esteve, de la cia teatral L’Agropecuaria Produccions Extensives, però per causes alienes a l’organització s’ha hagut d’anul·lar.
L’Associació té previst per aquest any 2023 diversos actes d’agraïment a aquelles sòcies que formen o han format part de l’entitat al llarg de la seva vida, i en l’acte d’aquest divendres han mostrat la placa de reconeixement que se’ls va fer a principis de mes al Palau de Pedralbes de Barcelona pels seus 25 anys de trajectòria, de part del departament d’Igualtat i feminismes.
