El Govern assumeix l’explotació del Canal Segarra-Garrigues, després que el Consell Executiu hagi aprovat aquest dimarts, 18 de juliol, l’addenda número 1 del conveni vigent entre la Sociedad Mercantil Estatal Aguas de las Cuencas España (ACUAES) i el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural. wig shop nike air jordan retro custom basketball jerseys adidas sneakers for men on sale best wigs online adult sex toys super bowl champions custom jerseys Real Hair Wigs big and tall nfl jerseys custom basketball jerseys adidas online shop cheap nfl jerseys dallas cowboys jersey popular sex toys

D’aquesta manera, el Departament d’Acció Climàtica assumeix a partir d’ara les tasques operatives, de manteniment i explotació del canal que fins ara realitzava ACUAES. I, de la mateixa manera, tant el Segarra-Garrigues com l’embasament de l’Albagés passaran a ser titularitat de la Generalitat de Catalunya un cop liquidat l’import total de la inversió i les despeses financeres que ha assumit ACUAES.

El Govern preveu finalitzar el 2058 el pagament de totes les inversions fetes per ACUAES, que sumen un import total de 650.871.223 euros.

Possibles noves connexions

L’addenda aprovada recull també la possibilitat de connectar la potabilitzadora del Consell Comarcal de la Segarra al Canal Segarra-Garrigues. L’objectiu d’aquesta actuació seria la de solucionar els problemes de disponibilitat i qualitat de l’aigua del territori, tant per a usos agrícoles com industrials i d’altres.

Categoria: Societat