Aquest cap de setmanal el jugador de Terrassa va alçar-se amb el títol del Top Estatal Aleví, obtenint així una plaça per al Campionat d’Europa U13 que es disputarà del 14 al 18 de juny a Zagreb.

El Roc va sumar un total de vuit victòries en els nou partits disputats, empatant per la primera plaça amb el jugador del TT, Cassà Ladimir Mayorov però, amb l’average a favor. També en categoria aleví, Roger Quesada va aconseguir la quarta posició quedant-se a les portes del podi.

En la prova juvenil, Cesc Carrera també va realitzar un gran campionat sumant 3 triomfs i una cinquena posició final però a tan sols una victòria del subcampió.

A partir de demà, els tres palistes participaran en el WTT Youth Contender Platja d’Aro, una prova del circuit internacional que es disputarà a la població gironina.

D’altra banda, la jugadora alpicatina va pujar al podi en la seva primera competició internacional amb la selecció catalana.

Després d’una setmana d’entrenaments amb els jugadors i jugadores de la regió d’Occitània, el passat cap de setmana, la Neus va disputar el Pongistic Events Open d’Espalion.

Dissabte va competir en categoria aleví, on va pujar al podi després de sumar 7 victòries i empatant per la primera plaça amb les jugadores franceses Eva Pageze i Manon Lelaidier però, amb l’average en contra.

Diumenge els palistes van competir agrupats per nivells, sense tenir en compte la categoria, on la Neus va acabar en sisena posició del segon nivell.

I en la classificació general per delegacions, que sumava els resultats en cada prova dels diferents integrants, la selecció catalana va acabar en tercera posició d’un total de setze delegacions.