Va tractar diversos punts relacionats amb l’organització municipal, la gestió econòmica, la seguretat, l’educació i les entitats.
Èlia Calvís Gassó ha estat reconeguda com a millor esportista femenina de l’any, i Antonio Sánchez Giménez com a millor esportista masculí.
El sistema de recollida selectiva porta a porta entrarà en funcionament a les Borges Blanques el proper diumenge 7 de juny.
Durant la sessió també es va presentar la nova secretaria municipal, Lídia Cabrero, que aportarà estabilitat i continuïtat a l’organització interna.
El pròxim partit de l’equip serà el 10 d’abril, a les 18 hores, també a casa, davant l’UBU TPF Burgos.
La jornada ha combinat tradició, convivència i solidaritat, amb la recaptació destinada a l’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida (IRBLleida).
Núria Palau destaca la necessitat de prioritzar el bon funcionament dels serveis municipals, la planificació a llarg termini i la participació ciutadana.
Segons la portaveu, el municipi manté un bon equilibri com a ciutat de mida mitjana, amb activitat associativa i social, i amb serveis.
Sis dones, sis trajectòries professionals, sis maneres de liderar, decidir i construir futur des de les Garrigues.