L'Associació Veïnal La Llena va organitzar una xerrada per debatre el potencial i la viabilitat de crear la 1a Comunitat Energètica Local de les Garrigues.
Es va lliurar la bandera de l’Arc de Sant Martí al Centre Excursionista Borges-Garrigues, que durant la tarda de dilluns van hissar a la serra dels Bessons.
Una visita amb l’objectiu de conèixer les activitats vinculades amb el Club per tal de fomentar l’esport, els hàbits saludables i el benestar de les persones.