La Comissió territorial d’urbanisme de Lleida ha emès aquest dimecres, 26 de febrer, l’informe favorable al Pla que permetrà la construcció d’un nou Teatre Municipal Polivalent a les Borges Blanques, en concret a la cantonada entre l’avinguda Jaume I i el carrer Borges del Camp.
El nou equipament se situarà en una parcel·la de 1.388 m2 de superfície de propietat municipal, que actualment s’utilitza com a aparcament provisional.
El projecte guanyador del concurs arquitectònic preveu la construcció d’un gran volum central en paral·lel a l’avinguda Jaume I, que acollirà la sala principal, amb 340 butaques, l’escenari i sales de control.
Aquest cos es complementarà amb dos volums laterals a banda i banda, un per a les sales pels actors, serveis tècnics i magatzems, i l’altre que acollirà el vestíbul d’accés, el bar, les taquilles i serveis per al públic.
