L’Ajuntament de les Borges Blanques, participa per novè any consecutiu a la campanya Compra i Descobreix Catalunya, impulsada per la Xarxa de Barris Antics, actualment sota el nom de Xarxa Compra i Descobreix Catalunya. La campanya, que enguany celebra la seva 15a edició, tindrà lloc durant tot el mes de juny sota el lema Comprar local té premi especial.

De l’1 al 30 de juny, totes les persones que realitzin compres als establiments adherits a la campanya a les Borges Blanques rebran una butlleta per participar en el sorteig d’experiències úniques per descobrir diferents indrets de Catalunya. La nova imatge gràfica de la campanya identificarà els comerços participants, els quals facilitaran directament les butlletes.

El sorteig dels premis se celebrarà el 7 de juliol, i l’entrega de premis tindrà lloc el 10 de juliol. Amb el lema Comprar local té premi especial, la iniciativa promou la compra de proximitat i reforça el vincle entre el comerç local i el patrimoni cultural, gastronòmic i turístic del territori. A través de la col·laboració entre els 24 municipis organitzadors de les quatre demarcacions catalanes, la campanya es consolida com una eina per impulsar l’economia local i posar en valor la identitat dels pobles i ciutats.

Per a més informació sobre la campanya i els premis disponibles, es pot consultar el web oficial: https://compraidescobreix.cat