La consellera també va visitar les Borges per renovar el conveni de la Xarxa d'Espais del Memorial Democràtic on, a banda de l'Espai Macià, s'ha inclòs Cal Gineret.
Bernat Solé ha posat en valor la capacitat de l’Ajuntament de sobreposar-se a una situació com la que va viure el municipi el 22 i 23 d’octubre de 2019.
L'Ajuntament de les Borges va celebrar, el passat dijous, 30 de setembre, a les 19.00 hores, la sessió plenària ordinària corresponent al mes de setembre.
En una xerrada informativa sobre el Pla de cooperació a les certificacions energètiques i la convocatòria DUS5000 destinada als ajuntaments de menys de 5.000 habitants.
Albert Batet ha destacat la importància de “les infraestructures de qualitat i els projectes econòmics” per garantir la igualtat d’oportunitats a tot el país.
Per aquesta edició, el consistori borgenc ha dotat amb 50.000 euros del pressupost municipal del 2021-2022, que serviran per fer realitat la proposta guanyadora.