El lliurament d’orles va anar a càrrec de les autoritats així com també de les diferents tutores i tutors de les classes de 4t, de l’Aula d’Acollida i del SIEI.
Tot i cedir en els dos últims partits, l'equip queda a l'espera de saber quin serà el seu rival en la primera ronda del play-off per aconseguir el títol.
El regidor de Promoció econòmica de l'Ajuntament de les Borges Blanques, Jordi Ribalta, ha indicat que els 8 expositors tenen intenció de repetir l'any que ve.