les borges blanques
Residència canina contra l’abandonament
Borgescan és una residència canina de Les Borges Blanques, on la gent pot deixar els seus gossos durant les vacances, evitant els abandonaments a l’estiu. A més ofereixen servei d’ensinistrament per a aquelles persones que no tenen un gos adequat a les seves necessitats quotidianes.
Les Borges es mulla per l’Esclerosi Múltiple
El ‘Mulla’t per l’esclerosi múltiple’ ha fet 23 anys amb la participació de 111 piscines, de tota la província de Lleida. Les piscines de Les Borges també han estat l’escenari de les Jornades Subaquàtiques, on s’han dut a terme els batejos de submarinisme a càrrec de Tritó Diving Center de les Borges.
Durant els mesos de juliol i agost es podrà gaudir de diferents actuacions de guitarra en diverses poblacions de les Garrigues, a través de la 5a edició de Les Garrigues Guitar Festival “Memorial Emili Pujol”. L’acte de presentació ha tingut lloc al Reial Cercle Artístic de Barcelona i a més de la inauguració del festival […]
16a Festa del barri de les Cases Barates
Les Borges Blanques ha celebrat aquest dissabte, 2 de juliol, la 16a Festa del barri de les Cases Barates, amb actes oberts a tota la població, entre els quals han destacat el concurs de botifarra, una xocolatada, animació i una tómbola. Tot organitzat per l’Associació de Veïns Grup Borges.
Entrega de les escriptures de la concentració parcel·lària de Les Borges Blanques i Juneda
S’han reduït a 734 les 1.235 finques afectades pertanyents a 538 propietaris. Els termes municipals de les Borges Blanques i Juneda reuneixen una superfície de 1.816 hectàrees, el 98% pertany a Les Borges, mentre que el 2% restant pertany a Juneda.
El 4rt Festival de Repic de Campanes de les Garrigues, que ha tingut lloc a Tarrés, ha comptat enguany amb l’audició de Miquel Marquès de Vallbona de les Monges, Olga Vila de Les Borges Blanques, Ignasi Cortés d’Ós de Balaguer, Josep Rella de Vilac i Pere Giné també de Les Borges.
Animació infantil, pregó del Pubillatge, encesa de la flama i ball, han protagonitzat la revetlla de Sant Joan a les Borges Blanques.
Borgencs a la Marató d’Estocolm
El passat 4 de juny, va tenir lloc la Marató d’Estocolm. Els borgencs Xavi Sahuquillo i Pili Guillaumet, membres del Club Atlètic Borges, hi van participar.
L’Associació de Motards Fot-li Gas-toooo de les Borges Blanques ha preparat la XXIIa Trobada Motera a la capital de les Garrigues aquest diumenge, 19 de juny, amb un extens i atractiu programa ple d’activitats, per als més de 700 participants.