La proposta musical ha comptat amb cançons de diverses èpoques i estils, també ha comptat amb un berenar popular gentilesa de l'Associació de dones La Rosada.
L'Ajuntament de les Borges va celebrar, el passat dijous, 25 de novembre, a les 20.00 hores, la sessió plenària ordinària corresponent al mes de novembre.