Membres de l’equip de govern i tècnics municipals s’han reunit aquest dijous amb els responsables del Departament de Cultura i de l’empresa adjudicatària.
L’empresa encarregada ha preparat un seguit d’enquestes que preveuen fer a peu de carrer per incorporar encara més punts de vista de tota la ciutadania.
Malgrat l’aixecament de les restriccions, el consistori demana que es continuï prioritzant l’atenció telefònica o a través d’Internet a la seu de l’Ajuntament.
Dins la sessió plenària de l’ens comarcal celebrada en format telemàtic, s'ha tractat també aspectes en matèria de serveis socials i transició energètica, entre altres.