Talma torna amb la motxilla plena dels Special Olymplics 2018

7 esportistes de Talma han participat aquest cap de setmana als Jocs Special Olympics que es celebraven a Andorra del 4 al 7 d’octubre 

Els representants de l’entitat han competit en les modalitats de bàdminton i tennis taula i han obtingut uns resultats molt positius. En concret, una medalla d’or i de bronze a bàdminton i una medalla de plata en tennis taula, a més a més de tres sisenes posicions una setena posició en aquest darrer esport.

Però, a la motxilla no només hi caben les medalles sinó que també s’ha omplert de moltes emocions i experiències. El fet de “compartir estones amb els companys, superar-se a ells mateixos i fer amics” ha estat, sens dubte, un dels millors resultats d’aquest cap de setmana.

 

 

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>