L'equip borgenc, format per Marc Duran, Joan Masip, Viktor Brodd i Alberto Lillo, es convertirà en el primer club lleidatà de la història que jugarà la màxima competició europea.
Serà del 3 al 7 de setembre i comptarà amb un homenatge al jove borgenc Cosmin Ionescu, La Festa Major també recuperarà les actuacions de les colles geganteres.
Ara, l'equip disputarà partits amistosos i la Copa Lleida, i el primer cap de setmana d'octubre començarà la lliga. L'equip filial va quedar tercer al torneig.