Palau ha estat investida en una sessió celebrada al Saló de Plens la qual ha servit també per formalitzar la presa de possessió del nou regidor Oriol Satorra.
’Ajuntament de les Borges Blanques ha aprovat l’elaboració del nou Pla d’Igualtat per generar les mateixes oportunitats i el mateix tracte entre els treballadors i les treballadores municipals.