La Biblioteca de Juneda commemora aquest novembre l’Any Pedrolo

Per commemorar el centenari del naixement de l’escriptor Manuel de Pedrolo, la Biblioteca Joan Duch de Juneda ha programat diversos actes, entre els quals una xerrada a càrrec de Carme Vidal, que ha tingut lloc aquest dimecres dia 14.

La filòloga i política de Torregrossa Carme Vidal ha parlat de la vida i obra de Manuel de Pedrolo aquest dimecres dia 14 a la biblioteca de Juneda, en un dels actes programats per commemorar l’any Pedrolo a Juneda. A la xerrada, a la que han assistit unes 30 persones, entre membres del club de lectura i usuaris de la biblioteca, s’ha comentat també la novel·la ‘Acte de Violència’.

A més d’aquest acte, està programada una sortida a Tàrrega pel proper dia 24 per fer un recorregut sobre els escenaris de Pedrolo i a Concabella per visitar l’espai Pedrolo. També, fins al 16 de novembre, hi haurà a la biblioteca l’exposició itinerant “Pedrolo, més enllà dels límits”, que consta de 6 plafons en els que s’explicita la relació de Pedrolo amb els límits i amb la llibertat.

 

Categoria: General

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>