Més de 450 persones assisteixen a la inauguració de ‘La Huella’ a la Vinya dels Artistes

450 persones van assistir aquest dissabte, 6 de juliol, a la inauguració de ‘La Huella’, una obra d’Eva Lootz a la Vinya dels Artistes del celler Mas Blanch i Jové a la Pobla de Cérvoles.

La Vinya dels Artistes és un indret únic, a la comarca de Les Garrigues, on peces escultòriques de grans dimensions i diferents instal·lacions artístiques conviuen entre vinyes i oliveres. Des de fa 9 anys, cada estiu s’incorpora una nova obra en aquest original museu a l’aire lliure i s’organitza un esdeveniment per celebrar-ho.

La vetllada ha comptat amb la recepció al celler i un sopar enmig de les vinyes maridat amb els vins Saó del Celler Mas Blanch i Jové.

PROGRAMA
19:00h Arribada al Celler Mas Blanch i Jové
20:30h Inauguració de La Huella de l’Eva Lootz
21:00h Solo de percussió a càrrec de Luis Tabuenca
21:30h Sopar a l’aire lliure maridat amb els vins Saó
Espectacle a càrrec de Pep Bou

Eva Lootz és una escultora austríaca que resideix a Madrid des de 1965. Ha sigut pionera en el camp de les instal·lacions escultòriques, i en les seves obres utilitza elements naturals com fusta, pedres, ferro, sorra, mercuri, i carbó. L’any 1994 va ser guardonada amb el Premio Nacional de Artes Plásticas i el febrer de 2013 va ser guardonada amb el Premio Arte y Mecenazgo a la millor artista. En l’actualitat treballa especialment amb l’aigua i el llenguatge.

La Vinya dels Artistes va començar com un pensament de l’amic Guinovart, qui va imaginar un espai obert on diferents artistes poguessin marcar el paisatge amb el seu propi llenguatge: una sala d’exposicions a l’aire lliure que fusionés terra, art i vi.