La Lleteria Obagues Talma treu nous productes amb una imatge corporativa renovada

La Lleteria Obagues Talma treu al mercat una gamma de nous iogurts amb la intenció d’oferir un ventall més ampli de gustos al consumidor. D’aquesta manera, la Lleteria preveu incrementar el volum de producció i obrir noves vies de comercialització, al mateix temps que ofereix nous productes lactis que es volen apropar més a les preferències dels clients.

Els nous gustos que el consumidor podrà trobar al seu punt de venda habitual són: el gust de maduixa endolcit amb sucre de canya, el gust de llimona endolcit amb estèvia, el iogurt natural tipus grec i el iogurt natural enriquit amb nata. Aquestes propostes s’afegeixen als productes que s’han produït fins ara: el iogurt natural, el iogurt natural endolcit amb estèvia i el iogurt ensucrat amb sucre de canya. Per tant, la gamma de iogurts de la Lleteria passa de tres a set varietats.

La nova imatge corporativa proposa un color diferent per a cada tipologia de iogurt i, a més a més, estrena un nou packaging. Per als nous gustos s’oferirà únicament el pack de dos iogurts, mentre que pels tres gustos que es produïen fins ara (natural, estèvia i ensucrat) es manté el pack de quatre i s’incorpora, també, el de dos. En aquest sentit, es canvia la tapa de plàstic que agrupava el pack de quatre i s’opta per un embalatge de cartró per a les dues modalitats de packaging, més còmode de transportar i més atractiu a la vista. Més enllà de la voluntat d’oferir una gamma de productes més diversa al consumidor, el canvi d’imatge corporativa de la Lleteria Obagues Talma respon a la voluntat de transmetre, a través d’aquesta, els valors que van associats a la marca i al projecte. 

Totes aquestes novetats arriben l’any en què la Lleteria celebra el seu cinquè aniversari i, per aquest motiu, es duran a terme diverses activitats, promocions i actes oberts a la gent del territori per tal que tinguin l’oportunitat de conèixer i degustar els nous iogurts. En definitiva, amb aquesta inversió cap a la diversitat de lactis es convida a empatitzar amb un producte de proximitat i de qualitat i potenciar el projecte social que hi ha darrere.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>