Com a novetats d'aquesta temporada, s'ha presentat un equip femení de veteranes.
L'equip disputarà el primer partit a casa aquest divendres, 6 d’octubre, a les 18.00 hores, davant el Visit Pontevedra.
La sessió plenària ordinària del mes de setembre, a les 19hores, a la sala de plens, s'ha pogut seguir en directe.
Seguidament, 'Som Mobilitat', van explicar l'experiència realitzada a la seva població sobre mobilitat elèctrica compartida.
Durant tot el dia, el Pavelló de l'Oli ha acollit una jornada amb mercat, tallers, gastronomia africana, percussió i dansa.
En aquesta edició han participat el FS Laguna de Cambrils, el FS Tortosa i el FS Borges.
L'acte està inclòs en la commemoració del 40è aniversari del Centre Excursionista Borges Garrigues.
La colla que ha obtingut el premi a la millor paella ha estat 'Els de sempre' i la millor decoració de taula ha estat per la colla 'Els rústics'.
De la mà d’Ocell de foc de Ponent, l’associació feminista i LGBTI+ ‘Histèriques’ s’ha presentat a la Sala Maria Lois de les Borges Blanques.