El Grup de Joves Borges Supporters organitza una Festa Jove
El Grup de Joves Borges Supporters ha organitzat, aquest dissabte, 2 de desembre, una festa jove al Pavelló de l’Oli de la capital de les Garrigues amb diferents dj’s de la zona, que ha començat a les 23.55 hores.
La festa que s’ha dut a terme amb la col·laboració de l’Ajuntament de les Borges Blanques i del Pub Egipsy, ha comptat amb la participació del Dj Aleix Fontàs de Cervià, que ha amenitzat la sessió fins a les 02.00 hores; per donar pas al Dj Hoocket de Vinaixa, fins a les 03.45 hores; quan ha arribat el plat fort de la nit amb el Dj Nar6 Sound de Lleida, que ha puntxat fins a les 05.15 hores; moment en el qual ha pres els comandaments dels plats musicals el Dj Trebor de les Borges, fins a les 06.00 hores del matí.
Segons ha exposat el president de l’entitat organitzadora, Òscar Garsaball, l’entrada ha estat de 5 euros fins a les 02.00 hores, i de 7 euros a partir d’aleshores, ambdós horaris amb consumició inclosa, i entrada permesa als majors de 16 anys i, als menors que portin una autorització dels pares o tutors legals i sempre acompanyats d’un major d’edat.
Garsaball també ha explicat que aquesta nova entitat borgenca va començar a gestar-se l’abril del 2017, amb l’objectiu inicial de donar suport als clubs esportius de la ciutat que vivien uns molt bons moments, especialment el futbol i el futbol sala, però que des d’aquest octubre ja s’han constituït com a entitat i que tenen molts altres objectius i realitzen diferents activitats. En aquest sentit, els 106 membres actuals del grup fan dinars, sopars, trobades i reunions, i en la darrera Festa Major van organitzar un sopar amb 250 persones. En un futur es plantegen seguir organitzant altres festes, una esquiada i fins i tot volen constituir-se com a colla de l’Aplec del Caragol de Lleida.